Le jardin féerique

KATIA & MARIELLE LABÈQUE

KATIA & MARIELLE LABÈQUE
UN MÓN COMPARTIT DE SENSIBILITAT, PRECISIÓ I LLIBERTAT

Carismàtiques, versàtils i amb una compenetració única, Katia i Marielle Labèque formen un dels duets pianístics més aclamats del panorama internacional. Admirades tant pel seu domini del repertori clàssic com per l’audàcia en projectes contemporanis i experimentals, les germanes Labèque han forjat una trajectòria brillant que desafia etiquetes i fascina el públic d’arreu del món.

En aquesta ocasió, arriben al Festival Perelada amb un programa que convida a somiar amb Le jardin féerique. Des de la màgia dels contes de fades de Ma mère l’Oye de Maurice Ravel —escrita originalment per a mans infantils i convertida en obra mestra del lirisme evocador— fins a la intensitat poètica i profundament humana de la Fantasia en fa menor de Schubert, aquesta vetllada traça un viatge emocional a través de diferents maneres d’entendre i sentir la fantasia. Completen el programa els hipnòtics Four Movements for Two Pianos, de Philip Glass: minimalisme contemporani de ritme captivador que confronta l’exterior amb l’interior. Tres universos, tres llenguatges, una sola emoció: l’art com a forma de revelació.

Què seria de nosaltres, sense la fantasia? En mans de dues intèrprets extraordinàries, la fantasia es transforma en evocació, en joc, en memòria i emoció compartida, a través d’un programa que dibuixa un arc estètic en què la música esdevé imatge, conte i poesia.
Compra l'entrada
Església del Carme
Programa

Maurice RAVEL (1875 - 1937)

Ma Mère l’Oye

Pavane de la Belle au bois dormant
Petit Poucet
Laideronnette, impératrice des pagodes
Les entretiens de la Belle et de la Bête
Le jardin féerique

 

Franz SCHUBERT(1797 - 1828)

Fantaisie op. 103, D.940

Allegro molto moderato
Largo
Allegro vivace
Allegro molto moderato

 

Philip GLASS (1937)

Four Movements for Two Pianos

Fitxa artística

Katia LABÈQUE, piano

Marielle LABÈQUE, piano