UN DIÀLEG AMB CHRISTIE I HOYLAND

El Festival Perelada presenta, en col·laboració amb l’Institut Français de Barcelona i Amics del Liceu, una nova activitat paral·lela que convida a aprofundir en la connexió entre música, natura i escenografia viva.
El jardí, escenari de les arts és el títol del diàleg que tindrà lloc el proper dimarts 4 de juny a les 18h a l’Institut Français de Barcelona. Aquesta conversa girarà entorn dels múltiples significats del jardí com a espai creatiu, en el marc de la participació de William Christie al Festival el proper 12 de juliol.
El prestigiós clavicembalista i director d’orquestra William Christie, creador del Jardin du Bâtiment a França —espai que acull el festival “Dans les Jardins de William Christie”— conversarà amb John Hoyland, escriptor i expert en jardins amb projectes a diversos països europeus. Junts exploraran com el jardí pot esdevenir un escenari viu, on la música i les arts es despleguen de manera immersiva i transformadora.
El diàleg serà moderat per Maricel Chavarría, periodista de La Vanguardia, i Oriol Aguilà, director artístic del Festival Perelada. Una oportunitat per descobrir com l’arquitectura paisatgística pot dialogar amb la creació musical i escènica des d’una mirada polièdrica i sensorial.
L’activitat es durà a terme en francès.