Anem d'aniversari amb Jarabe de Palo!

Festival de Peralada es vesteix d’aniversari per celebrar els 20 anys de Jarabe de Palo i els 50 anys del seu líder Pau Donés. La banda ha fet un viatge per les seves cançons més representatives d’aquestes dues dècades i ha estat ‘La Flaca’ la que ha fet esclatar l’escenari
El públic que avui ha omplert de gom a gom l’Auditori Parc del Castell ha començat a aplaudir efusivament només ha sortit la banda a l’escenari i així ha estat durant tot el concert en el que no han faltat ovacions, la gent cantant amb la banda i rient les bromes que en Pau ha fet durant tot l’espectacle. Un dels moments més emotius que ha aixecat al públic de la cadira ha estat quan Donés ha dit que anava a cantar una cançó que va dedicar a la vida quan pensava que aquesta se li escapava de les mans i ha cantat ‘Humo’. Avui hem vist un Pau Donés carregat d’energia positiva, amb sentit de l’ humor i cantant a la vida.
Durant els més de 90 minuts de durada del concert s’han escoltat temes com ‘Depende’, ‘Agua’, ‘Bonito’, ‘Lado Oscuro’ o ‘En lo puro no hay futuro’. Cançons que es recullen en el darrer disc de la banda ’50 palos’. L’actuació de Jarabe de Palo ha estat impecable , molt divertida i d’una gran qualitat musical.
La banda, que ha debutat a Peralada, ha tret el millor d’ella mateixa demostrant amb música que els feia molta il·lusió estar a Peralada i com ha dit Pau Donés s’acomiadaven amb ganes de tornar a l’escenari de l’Auditori del Parc del Castell.
Peralada ha enamorat a Jarabe de Palo i Jarabe de Palo ha enamorat a Peralada.
Una gran nit!